Monday, April 25, 2011

UNBELIEVABLE!!!

Ini sambungan dari entri khas untuk org yang susah nak berdiet...


Terpikir tak kita yang kita sebenarnya tidak boleh lari dari makanan yang bermacam2, lazat-lazat di Malaysia ni..huhu... Sarah pun masih dalam proses percubaan lagi nih... Tapi biasa lah... kita sebagai manusia ni kekadang NAFSU BESAR SANGAT...!!!






Nasib baik dalam masa yang sama Sarah amalkan setiap hari produk ni... Walaupun baru je mula makan produk ni.. Tapi hasil nya memang ketara... Apa ye..???




NURICH LACTO LITE 
Ia mempunyai YOGURT KULTUR HIDUP DAN INULIN untuk menjamin sistem penghadaman kite...
Ia juga sinbiotik yang menggabungkan kedua2 probiotik dan prebiotik justeru meningkatkan lagi keberkesanan probiotik...
Errr... Paham ke..???

Macamni... kandungan utama nya sama macam Vitagen, tapi kalau kita tahu Vitagen ni sangat lah manis kan... Tak semua orang boleh minum... nanti kena kencing manis... Tapi produk ni golongan org tua pun boleh minum, tiada perasa langsung...!!! cuma ada bau je...VANILA.

Acting nya membantu melindungi usus dan sistem penghadaman kita.Ia menambah bakteria baik dalam badan dan menghapus bakteria jahat... Bila dah bertambah HERO dalam badan penghadaman lebih lancar.Jadi metabolisma badan meningkat. Toksin dalam badan akan di keluarkan dan membantu orang yang bermasalah sembelit macam saya. Secara tak langsung penurunan berat badan!!! EHHH, Ingat tak lagi perot la yang paling degil nak turun...

 haha.. :)

1 comment: