Tuesday, May 3, 2011

BERMULA DISINI...


Sarah bekerja sebagai staffnurse di sebuah hospital kerajaan... Kerja sebagai staff nurse memang sangat memenatkan... mungkin pada mata umum di luar sana nampak manis tapi sebenarnya banyak pahitnya... hmm???? PENATLAH.... Bukan apa pun....

Pada mulanya Sarah di perkenal kan oleh seorang kawan mengenai satu pakaian dalam wanita atau org melayu kata korset. Memang tak nampak apa apa kelebihan pon.. Pasal kita sebagai wanita yang normal dan kurus memang tak nampak kepentingan korset. Tetambah kawan Sarah tak pon cerita kebaikan korset ni..Memang cerita korset ni hilang macamtu ditelan masa... Nama pun memang tak nak pakai kan... :)

Bila Sarah dihantar ke satu wad untuk RELIEVE disana, Sarah terjumpa seorang doktor yang sangat soft-spoken dan baik.. Berbeza dengan doktor yang lain.. Doktor Belinda. Kami jumpa dalam bilik rehat.. Sarah mengadu sakit belakang, biasalah wad busy kan.. Kami pun mula kawan dan satu hari dia kenalkan korset yang sama pada Sarah, tapi dengan kelebihan yang ada pada korset ni.. Baru Sarah tau yang korset ni memang dah lama berada dipasaran dan ramai yang rata2 menjaga kesihatan menggunakan nya...

Tak habis kat situ je..., die pun offer Sarah untuk cuba pakai dan rasa perbezaan korset tu... Bukan nak cakap ape lah.. tapi memang berbaloi pakai. Angkat satu makcik yang berat nya 80 kg memang tak rasa sakit langsung..!!! WOOWWW!!

Dan sampai sekarang Sarah pakai korset ni Doktor Belinda.. Memang sangat membantu.. Klau dulu sampai dah dipanggil untuk buat xray tulang belakang.. KENSEL! Terus tak buat.Xray ni kan bahaya kalau kita simply2 buat... :)








3 comments:

  1. Baguslah Kak Sarah Dah Okayyyyyyyyyyyy ;)

    ReplyDelete
  2. suka tengok gambar sarah dgn dr bel tu.. lepas tu gambar dr bel sorang 2 tgh kat bilik conference ya?

    ReplyDelete